sobota, 25 lipca 2015

Co ostatnio mam na pazurkach oraz wyniki oddania kosmetycznego.


Lubię mieć pomalowane paznokcie na intensywne i widoczne kolory szkoda tylko, że to malowanie mi nie wychodzi i zawsze powyjeżdżam za paznokieć ale w trakcie mycia dłoni ten lakier ze skórek zejdzie...hi hi malowanie paznokci to jest chyba czynność, której już nigdy się nie nauczę. 

Lakier do paznokci marki aden bardzo przypadł mi do gustu ponieważ ma piękny intensywny czerwony kolor oraz ślicznie się błyszczy.  Pędzelek z lakieru nie jest jakoś specjalnie cienki ale również i nie bardzo gruby. Jeśli chodzi o trwałość to 3/4 dni spokojnie możemy mieć lakier na paznokciach u dłoni. Zazwyczaj drugiego dnia zaczyna lekko się opryskiwać przy końcówkach, a czasami 3 dnia. U stóp trzyma się dłużej. 
Trzeba go pochwalić za super krycie ponieważ wystarcza jedna warstwa lakieru aby cieszyć się kolorem. 
Jestem zadowolona z lakieru i z chęcią  poszukałabym inne. 


Lakier przetestowałam ,dzięki http://gosiamysz.blogspot.com/.
A teraz czas na wyniki:)
Można było wygrać kilka kosmetyków, a lecą one do osoby, która zostawiła komentarz jako:

już do Ciebie piszę, gratuluję:)

22 komentarze:

  1. ładny kolor lakieru. lubię czerwienie. gratuluję zwyciężczyni.

    OdpowiedzUsuń
  2. też uwielbiam intensywne kolory, ale mi się nie często chce malować. Znaczy mnie bardziej zniechęca całe doprowadzanie paznokci do porządku po zmywaniu go.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolorek, ja lubię chyba wszystkie odcienie na paznokciach ;) A praktyka czyni mistrza! No i gratulacje dla zwyciężczyni.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie taki kolorek teraz noszę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja teraz cały czas sobie robię francuski manicure, ale jak mi się znudzi to wypróbuję ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przejmuj się, moje paznokcie po pomalowaniu wyglądają jeszcze gorzej. Mój sposób? Czekam aż dobrze wyschną, nakładam oczywiście warstwę ochronną, a potem ścieram z palców lakier za pomocą szczoteczki do paznokci - idealnie! ^^
    A kolor piękny <3
    Iris

    OdpowiedzUsuń
  7. Czerwień idealna, ale rzeczywiście malowanko trzeba poćwiczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam czerwień na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolor :) ja też często wyjeżdżałam za krawędzi i to najczęściej czerwienią właśnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kolorek i plus za krycie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny kolor. Też lubię takie intensywne <3

    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię wszelakie czerwienie na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię mieć czerwone pazurki, czuję się w tedy bardziej drapieżnie. Po za tym ten kolor podoba się mojemu chłopakowi. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny kolorek, lubię czerwień :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*