piątek, 26 czerwca 2015

Koniec roku szkolnego-mały prezent dla was :)



Witajcie skarbeńka.   
Ja już szkołę mam dawno za sobą ale z tego co wiem dzisiaj prawie, że wszyscy uczniowie kończą rok szkolny zatem życzę wam udanych wakacji  i wielkiego odpoczynku, a osobą zdającym ostatnie egzaminy na studiach i czekające ich obrony życzę powodzenia!  Związku z tym mam dla was mały prezent żel oraz balsam do ciała różowa stokrotka i sycylijska cytryna. 

Co trzeba zrobić? 

Wystarczy pod postem zgłosić się i zostawić swój adres e-mail dobrowolnie. 

Oczywiście jeśli chcecie możecie mnie obserwować na blogu na Facebooku  i gdzie tylko chcecie aczkolwiek nie są to warunku obowiązkowe ;D 

EDIT: nie podałam daty hi hi no to bawimy się od dziś tj. 26.06.15 do 03.07.15

60 komentarzy:

  1. Zgłaszam się kochana :)
    monikab11@op.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia.

    Nawet nie wiesz jak mnie cieszy koniec roku szkolnego. Koniec korków! Dziś do pracy dojechałam 10 minut wcześniej niż zwykle!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dwa lata temu cieszyłabym się że zaczęły się wakacje, teraz są jedynie wspomnieniem przy temperaturze +30 (chociaż póki co, a takie upały się nie zapowiada)

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia innym :)
    z miłą chęcią bym wzieła udział ale nie mieszkam na terenie Polski ..

    OdpowiedzUsuń
  5. zgłaszam się
    millena90m@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie się zgłoszę :)
    sweet6663@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się
    oleksypatrycja14@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju uwielbiam te kosmetyki *.* mają piękny zapach! Ja sesję zakończyłam miesiąc temu średnią 5.0 ^^
    Zgłaszam się ^^ może pierwszy raz w życiu coś wygram ♡♥♡
    a.pawelczykk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się :)
    freetobemyself.x33@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. zgłaszam się
    madzia3991@interia.eu
    obserwuję blog jako madzia

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się! ;)
    magdaaaa112233@o2.pl

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się :)

    mmonika22@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. To i ja się zgłoszę :)
    szczyptamagii@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. zgłaszam się :)
    obserwuję jako kanwuje czytam testuję
    lubię jako Acne skin
    ewcius1991@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzięki za życzenia :) Może i szkolne czasy masz za sobą, ale również życzę udanego urlopu!
    A po żele z chęcią się zgłoszą :)
    theworldofbook@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. super,że już szkoła za Tobą;-) powodzenia wszystkim w konkursie!:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  17. No to się zgłaszam :)
    Mail: Mstrzal@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. O rety jak ja dawno nic z Avonu nie zamawiałam :D Dzięki za przypomnienie xD
    Powodzenia wszystkim w konkursie :)

    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. O i ja się zgłoszę.
    Mail: nitkowowlosowo@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Powodzenia wszystkim :)
    A ja ze swojej strony zapraszam do mnie na nowy post i bardzo proszę o wypełnienie ankiety dotyczącej losowania. Buziaki :* 16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. W takim razie zgłaszam się c:
    Mail: lejek233@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się :) edytka249@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Zglaszam się ;)
    E-mail - robaczeeek@wp.pl

    Ale coś cię się kochana data zakończenia rozdania pomyliła bo masz wpisane do 03-01-2015 ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję jako: Mädchen aus dem All
    E-mail: madchenausdemall@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się :) maria_nblog@poczta.fm :) Na Fb lubię od dawna jako Maria Nowińska :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się :)
    regalpelenksiazek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ojej, zupełnie zapomniałam, że to koniec roku szkolnego, wreszcie, ufff! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Życzę powodzenia startującym :)

    OdpowiedzUsuń
  29. A zgłaszam się! :)
    xaisak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się! :)
    jagata27@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. zgłaszam się :)
    w_aneta89@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się! Obserwuję - Margie, Lubię - Ney Leenka
    Neyleenka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się ;)
    lidiasokol95@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. zgłaszam swój udział kasdwaraz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się! ;)
    pysiaczek1313@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się:)
    Obserwuje jako Serenitka B
    akasha162@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się :))
    mulinka744@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię i obserwuję jako Dagmara Marciniak :)

      Usuń
  38. Zgłaszam się :)
    e-mail: Klaudia.m@x.wp.pl

    Lubię fb jako: Klaudia Klaudia
    Obserwuję jako: Klaudia M

    OdpowiedzUsuń
  39. Z chęcią się zgłaszam!
    Lubię FB jako: Świat Urody
    E-mail: swiaturody159@gmail.com

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Uff, na szczęście dopiero 22, wiec wyrobiłam się do trzeciego ! :D
    Oczywiście się zgłaszam
    Obserwuje jako Daga Hehe
    Fb: Dagmara A. A. R.
    E-mail: dagmareczka312@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgłaszam się :)
    kosmetykoweszalenstwo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Z przyjemnością zgłaszam się
    rybkazg2@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. zgłaszam się
    caroline33@interia.eu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*