piątek, 17 kwietnia 2015

Oddam Cienie:)

Cześć:)
|Ostatnio robiłam małe porządki w kosmetyczce i mam kilka cieni na zdanie ponieważ albo użyłam je tylko kilka razy i nie przypadły mi do gustu albo uczuliły..dlatego jeśli komuś to nie przeszkadza to mogę mu  sprezentować  te o to właśnie kilka cieni. 


Co trzeba zrobić?
W komentarzu napisać biorę, czy chce lub coś podobnego:)

Możecie zgłaszać się od dziś tj. 17.04.15 do 20.04.15

Jeszcze raz podkreślam, że są to cienie prze ze mnie stosowane, a więc nikogo do nich nie zmuszam:) 




33 komentarze:

  1. Biorę z największą chęcią, to zdecydowanie moje kolory! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. biorę! :D kolory BARDZO dla mojej buźki! :P

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzneia ja mam tez troche cieni do oddania chyba musze Twój pomysł podebrac i oddac :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj też bym chętnie oddała kilka kosmetyków z mojej "kolekcji"...

    OdpowiedzUsuń
  5. z wielką chęcią je przygarnę! Akurat moje kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się ;-)
    Wszystkie to moje kolory więc idealnie się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. w większości nie moje kolory, ale super sprawa, że ktoś się załapie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię takie kolory :) chętnie przygarnę

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie cieni cały sklep i chyba też muszę pooddawać to czego nie używam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Warto się skusić na takie cudna :) Biorę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przepadam za cieniami, więc życzę powodzenia innym.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie trochę zbyt metaliczne te cienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie używam cieni bo nie bardzo umię się nimi malować hah ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Też wezmę udział, bo moje kolory ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne, więc bym przygarnęła, ale niech inni skorzystają, bo ostatnio i tak cieni nie używam... ;)
    Pozdrawiam
    Sol

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne kolorki, ja mam dużo cieni, więc życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Życzę wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda że ja się nie umiem malować cieniami xD

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam cienie więc zgłaszam się z miłą chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Biorę! Bardzo mi sie podobają są idealne jak dla mnie ;)
    Zapraszam do siebie. Jeśli ci sie spodoba zaobserwuj a ja na 100% sie odwdzięczę.
    patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  21. Sama mam za dużo cieni, więc podziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Podkradam Twój pomysł:) Rewelacja.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*