sobota, 7 marca 2015

Przerwa od Koreańskich kosmetyków oraz oddam Baby Face BB Cream



Ostatnimi czasy meczę was kosmetykami z Korei południowej zatem postanowiłam zrobić na blogu trochę przerwy-nie żebym nie miała o czym pisać bo jeszcze kilka kosmetyków w zanadrzu mam ale jak to się mówi co za dużo to niezdrowo. 


Kupując Koreańskie kosmetyki również natrafiam na buble i tym bublem  własnie był jeden z kremów BB, który pewnie nie raz widziałyście w gazecie, czy na internecie bo sklepy go mocno reklamują. Tak naprawdę to nie wiem dlaczego. Może to jest spowodowane niską ceną?? 31 zł??

Bo tak naprawdę to ten krem nie kryję niedoskonałości zatem mogą go używać osoby, które mają mało problematyczną cerę.
Oczywiście, że lekkie zaczerwienienia zakryję i wygładzi cerę ale bardziej nadaję się jako baza pod makijaż niż krem BB na co dzień. 

Dlatego od razu piszę, że oddam ten krem bo nie spisał się u mnie...
Aktualnie moja buźka potrzebuję dobrego krycia, a nie lekkiego wygładzenia.  Do tego zamówiłam Azjatyckie boxy, a tam niestety wiem ,że ten krem BB będzie zatem pozbędę się tego wcześniej....


Zużycie Baby Face BB Cream jest minimalne-użyłam dwa razy.

Aby go dostać musicie obowiązkowo;
 być obserwatorami mojego bloga:)

Dodatkowo jeśli bardzo go pragnięcie, lub jesteście ciekawi albo znacie kogoś komu możecie go podarować itp. możecie zdobyć dodatkowe losy spełniając takie rzeczy jak; 

-Lubić mnie mnie na FB
-dodać do Google +
-udostępnić-gdzie chcecie itp.....

Ps. Jeśli możecie to zostawcie adres e-mail abym mogła się skontaktować z zwycięzcą. 

42 komentarze:

  1. dziadostwo ludziom bedzie wtykać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idź stąd jak masz pisać zbędne i niesłusznie oskarżające komentarze;)

      Usuń
  2. Anonimowy użytkownik wyżej chyba nie dokładnie doczytał post. :)
    Ja się chętnie zgłoszę, bo zwalczyłam niedoskonałości na swojej buzi i schowałam głęboko do szafy ciężkie kremy i podkłady, więc chętnie przygarnę taki, który tylko delikatnie wygładzi moją Twarz. :)
    Obserwuję jako Pani Lecter już od jakiegoś czasu, tak samo z Google + i FB, a baner wrzuciłam u siebie: http://stara-pudernica.blogspot.com/
    Powodzenia innym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. biorę udział
    obserwuję jako Benia besia
    bernadetaaa@interia.pl
    lubie jako Bernadetta Bomba
    udostępniłam :https://www.facebook.com/bernadetta.bomba/posts/1634770100077196?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  4. Z przyjemnością biorę udział
    obserwuję jako Renata Grocholska
    lubię jako Renata Grocholska
    udostępniłam :https://www.facebook.com/renata.grocholska.5/posts/714222728695246?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  5. kremy BB z założenia są znacznie lżejsze od podkładów, mają wyrównywać koloryt i nadawać skórze zdrowy wygląd i nigdy nie poradzą sobie ze znaczniejszymi niedoskonałościami, więc trudno tego osobnika nazwać bublem (zaznaczam że nie znam, nie używałam, ale ogólnie dla mnie kremy BB to bardzo fajny wynalazek, Zresztą zawdzięczamy go właśnie Azjatkom, od nich zaczęła się kariera tego typu kosmetyków :)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  6. ja podziękuję ze względu na fatalny skład- może w tym tkwi przyczyna, że nie sprawdził się?

    OdpowiedzUsuń
  7. ja bym z chęcią wyprobowała, na razie mam na szczęście cerę w porządku
    obserwuję blog jako Anna Bielaszewska
    lubię i udostępniam jako Ania Bielaszewska
    https://www.facebook.com/ania.bielaszewska/posts/641401919337172
    w google + też Cię mam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję od dawna Jako Kosti:)
    Lubie na fb jako Kosti Kostov
    Chętnie go przetestuję :)
    Pozdrawiam Kochana

    OdpowiedzUsuń
  9. hmm mam jeszcze jeden inny na pocle trzeba zuzyc :D ale tez nie uznalabym to za bubel - kazdy ma swoj urok gdyby byl kompletnie beznadziejny by go nie sprzedawali xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie obserwuję jako Kotobi
    neatpath2@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szukam dobrego kremu BB, a że nie lubię mocno kryjących kosmetyków, to z chęcią się zgłoszę :D
    Obserwuję jako: Chelsea Lena
    chelsea@onet.pl
    Na Fb jako: Rainbow Above Me
    Na G+ jako Chelsea Lena

    OdpowiedzUsuń
  12. Używam od kilku miesięcy właśnie kremu BB, tylko z innej firmy. U mnie się sprawdza, no ale faktycznie nie kryje, tylko lekko wygładza i nawilża. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. przyznam, że nie miałam kremu koreańskiego i nieraz zastanawiałam się czy warto jakiś bb sobie kupić :) chętnie się zgłoszę! :) lady.cosme13@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Koreański krem BB raz miałam, ale się nie polubiliśmy):

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam nic koreańskiego:P

    OdpowiedzUsuń
  16. biorę udział
    obserwuję jako Sylwia Bomba
    sylviaaa100@interia.pl
    lubie jako Sylvia Bomba
    udostępniłam : https://www.facebook.com/sylvia.bomba.5/posts/366910173514324?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  17. obserwuję jako madzia
    email madzia3991@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  18. zgłaszam się
    obserwuję jako Mariola
    lubię jako Mariola W..
    dodałam do Google+ jako Mariola
    udostępniam: https://www.facebook.com/mariola.wisniewska.313/posts/785670251525155?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja sobie odpuszczę, bo ja też potrzebuję lepszego krycia. Życzę powodzenia innym.

    OdpowiedzUsuń
  20. Biorę udział :3
    Miałam zamiar go kupić ^^
    Obserwuję jako WinterTea
    Lubię jako Kornelia L...
    canterlotlady@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się ! :)
    Obserwuję bloga jako: Lady - Angel.
    Lubię na Facebooku jako: Paulina Dominika N ...
    E-mail: paaaulajna18@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako: Z mojego punktu widzenia / Marta
    e-mail: zmojegopuntuwidzneia92@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Akurat mam dość spory zapas podkładów wiec udziału nie wezme. Powodzenia biorącym udział.

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję jako: Asiangirl From Sweet Recipee
    Lubię na Fb jako: Asiangirl From Sweet Recipee
    E-mail: Klaudiaa95@op.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuję jeszcze na google+, również jako Asiangirl From Sweet Recipee :)

      Usuń
  25. Nie miałam jeszcze żadnego kremu BB. :)
    Lubie jako Anita Black.
    Obserwuję jako: Violet C
    Na Google + : Violet C
    Udostępniłam: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1412428775735628&id=100009055585285&pnref=story
    e-mail: michelle3950@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię jako: Ilona Dudek Imagi
    Obserwuję bloga jako: xkochamspacwszafie
    Obserwuje na g+ jako: xkochamspacwszafie
    Udostępniłam baner: http://xkochamspacwszafie.blogspot.com

    A teraz pozostało tylko trzymać mocno kciuki;)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Powodzenia życzę dziewczyny ;) ja na razie nie używam lekkich kremów bb, dopiero latem bo ostatnimi czasy też mam trochę niedoskonałości na twarzy..

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję jako: Ke$ha DIY
    Lubię na fb jako: Sandra Sadowska
    e-mail: diy.kesha@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. - Obserwuję jako Beauty B.
    - Lubię na fb jako Beauty .
    Baner: http://beautybeauty2003.blogspot.com/
    e-mail: monika2003@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. - Obserwuję jako wiolkaa93
    - Lubię na fb jako Magda N
    Baner: http://mojepasje-wiolkaa93.blogspot.com/
    e-mail: mojczyk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. -obserwuję: Antuanette
    -Lubię fb: Aneta P.
    - Google + : 44aneta44
    email: anap493@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuję jako: Maya Art
    Banner dodany na: http://artistic-handmades.blogspot.com
    E-mail: artistic.handmades@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję jako Basia S
    FB jako Basia S
    Google + jako Basia S :P
    baner udostępniony na http://mojasciana.blogspot.com/
    mail: basiasupp@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. obserwuję jako: KamiluŚkaa
    Google+: KamiluŚkaa
    baner: http://szaro--kolorowa.blogspot.com/
    mail: kamiluskaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. obserwuje rudakita88
    aleksandra u lubie

    OdpowiedzUsuń
  36. Obserwuje jako Serenitka B
    Lubie na FB jako Monika Bochman
    Google+: Serenitka B
    Baner na blogu: http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/
    Email: akasha162@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  37. Obserwuję jako deedee_1
    Lubię jako Dee Dee
    Google+ jako Martyna R
    E-mail: marti8991@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Obserwuję jako: Kasia Kania
    e-mail: kasiapatryk@vp.pl :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*