wtorek, 2 września 2014

Hmm myslę ,że czas najwyższy ujawnić osobę do, której powedrują 4 tajemnicze książki :) Czy ja mam różówe włosy :D??




Już na początku wakacji zakupiłam sobie piankę w kolorze fuksji aby nadać mym włosom wakacyjny look-niestety na mych ciemnie naturalnych włosach nic nie było widać:( 








Jednakże jakiś czas czas temu gdzieniegdzie miałam włosy rozjaśniane bo nakładałam czerwoną fioletowawą farbę to postanowiłam na te rozjaśnione miejsce nałożyć piankę ;) 







Pianka barwi i to okropnie nasza skórę bo skapuję z włosów eh-mam  ręce i szyję różową cóż włosami ją zakryjemy hehe. 





A o to różowa pianka na włosach hehehe 





Po zmyciu kolor jest hmm ciekawy....??
Na pewno nie różowy ani fuksja

 
Bardziej mi się wydaję, że ten mój poprzedni czerwony wyszedł z nów z ukrycia ;D  To koniec dziś mojej plamistej przygody z rana-za niedługo szykuję się do pracy buu z różową szyję i rękami hahaha

Książki otrzymuję osoba, której e-mail zaczyna się na  jeann a podpisuję się jako Blood Angel już do Ciebie piszę ;) 


31 komentarzy:

  1. ciekawa sprawa ;) ale barwi skórę paskudnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się ten kolorek bardzo podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. na moich włosach średnio by mi się podobał, ale u Ciebie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor bardziej czerwony :) ale ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja bym to nazwała ognistą czerwienią ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś taką niebieską :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hehehe ja to eksperymentowałam z takimi cudami w gimnazjum ;D teraz mnie nie kusi ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepiej by ta pianka pewnie na blondzie wyszła :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje wygranej :) a włosy ciekawie wyglądają :) tylko szkoda, że farbuje ciało przy malowaniu :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Ah, szkoda, że zdjęcie tak mało pokazuje - bo wygląda na prawdę ciekawie. Jednak jestem subiektywna, mam tak wielką słabość do różnych odcieni czerwieni na głowie, aż sama chcę do nich wrócić! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wygranej - a pianka do włosów no mnie zatkało :)

    OdpowiedzUsuń
  12. moja kuzynka ma taką piankę i jej również na włosach nie wygląda to zbyt różowo ... :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy kolorek, fajnie to wygląda haha :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi się podoba kolor końcowy, o wiele lepszy jak ten z Twoich rąk :)
    Gratulacje zwyciężczyni, a ja dopiero zgłosiłam się - gapa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. oglądałam kiedyś junjo romantica! A teraz oglądam Love Stage. Też bardzo fajne anime yaoi ;)
    Gdzie kupiłaś tą piankę? Zawsze chciałam sobie kupić coś, co nada moim włosom różowy/zielony/niebieski/sinokoperkowy kolor. Znaczy chciałam na końcówki taki, bo mam ombre.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pianki i tonery mają to do siebie, że na ciemnych włosach nie zawsze wychodzą a brudzą ręce, koleżance ostatnio tonerem robiłam na ciemnym brązie to tylko poświatę złapały i całą łazienkę wybrudziły łącznie z nami całymi :) Teraz dużo osób mówi, że ten hair chalk jest dobry i fajnie łapie ale to tylko na jedno mycie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolor niezły, ale to że barwi wszystko wokół to ogromna wada.

    OdpowiedzUsuń
  18. gratulacje dla zwycięzcy! fajny kolor wyszedł ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardziej czerwony niż róż, ale wciąż ładny :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*