niedziela, 31 sierpnia 2014

Bawie sią na dniach Bytomia:) Ps. ostania szansa na zdobycie 4 książek ;D

Cześć czołem ludziska ;) Dziś już 3 dzień, gdy imprezuję hi hi 
Wczoraj był u mnie (Bytom) Pan Brzozowski 
Śpiewał rewelacyjnie.. ;)
Ogółem to wiecie, że słucham innego gatunku muzyki ale do tego Pana mam jakąś słabość.... 
Dziś jest Afromental, a więc także trzeba ruszyć w miasto co nie?
A jutro do pracy buuu...



Przypominam również, że tylko do końca dnia możecie się zgłosić po 4 tajemnicze książki ;)

Miłego dnia :)!!


5 komentarzy:

  1. Też nie lubię tego typu muzyki, ale za to lubię Afromental :P baw sie dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ijeee, ktoś tu jeszcze bloguje z tego końca świata :D
    do zobaczenia na Afro ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*