niedziela, 16 lutego 2014

Rozdawajka rozdaję do końca tego dnia, czyli 16.02.2013





Cześć dziewczęta i chłopcy!
Jeśli macie ochotę zgarnąć bon i wykorzystać go na zakupy w sklepie http://naturica.pl/ to czym prędzej spieszcie się zgłosić do konkursu ponieważ jeszcze tylko dzisiaj do końca dnia możecie mieć możliwość do zdobycia jednego z bonów zakupowych, a do zdobycia jest ich aż 6!

Najmniejsza wartość bonu to 75 zł za ta kwotę możecie się nieźle obkupić!

Link do konkursu-TUTAJ

Ps. Jeśli weźmiecie udział w konkursie to mam małą prośbę abyście w komentarzu zgłaszającym się TUTAJ wspomnieli, że to z mojego polecenia wzięliście udział-będę bardzo wdzięczna!


7 komentarzy:

  1. Widziałam juz wczesniej ten konkurs ale zapomniałam sobie. Za to, że mi przypomniałaś zgłoszę się z Twojego polecenia. Mam nadzieję że uda Ci się wygrać dodatkowy kupon :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam jeszcze o konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak się zgłoszę to na pewno wspomnę o Tobie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*