poniedziałek, 16 grudnia 2013

Wyniki oddania numer 3 :)






Przypomniałam sobie, że wczoraj zakończyło się oddanie komatycznego i może nie wszyscy ale część czeka na wyniki, a więc mimo tego ,że jest ciemno zrobiłam zdjęcie hi hi
Przechlapałam sprawę bo nie wymagałam od was e-mail'i, a więc teraz będę was szukać po blogowej sferze, a dokładniej to wasze maile ale myślę, że to naprawdę krótko potrwa, a być może osoba, która wygrała do mnie się sama odezwie ;P




Wygrała osoba, która obserwuje mnie jako- Monika S

Gratuluję ;)

23 komentarze:

  1. dziękuję :-) już wysłałam maila

    OdpowiedzUsuń
  2. gratki :)
    szkoda, że znowu miałam pecha

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję ! :))
    Zapraszam do siebie.
    Poklikasz w linki, banery ?
    sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*