piątek, 20 grudnia 2013

Rozdawajka znów rozdaję ;)



Witam serdecznie ;)
Zapraszam na blog rozdawajka, gdzie do wygrania sa bony do wykorzystania w sklepie:

3 podstawowe:
100 zł - I miejsce
75 zł -II i III miejsce


Dodatkowo wśród osób które wykonają zadania ponadprogramowe wybiorę kolejne 3 osoby - a zwiększyć swoje szanse na wygraną  bonu można :
 - za umieszczenie informacji o rozdaniu w postaci artykułu na swoim blogu - bon o wartości 75 zł
 - za umieszczenie informacji o rozdaniu na FB bon o wartości
75 zł

Aby wziąć udział w konkursie wystarczy odpowiedzieć na jedno pytanie: 
Czyli konkretnie - co dla Ciebie znaczy określenie "BYĆ KOBIETĄ" ?? 

12 komentarzy:

  1. bierzcie udział dziewczyny, bo na prawdę warto !

    OdpowiedzUsuń
  2. oj muszę pomyśleć nad odpowiedzią! kusisz tą rozdawajką! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie mam szczęścia w konkursach ale Tobie życzę szczerego powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I am definitely bookmarking this blog and sharing it with my friends. You will be getting plenty of visitors to your blog from me!
    School Bowling Game

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny korzystajcie :) bo to naprawdę fajne Rozdawajki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia wszystkim, ja właśnie testuję z rozdawajką:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*