wtorek, 19 listopada 2013

Wyniki konkursu!

A więc w takim razie.... w ostatnim czasie mieliście możliwość do wygrania 4 podstawek; 2 niebieskich, 1 białej oraz 1 pomarańczowej....



Sponsorem nagrody była/jest -http://www.izigsm.pl/
Konkurs już dawno się zakończył, a więc zapewne, niektórzy czekają już wyniki, które mam zamiar w tym poście wam podać;)

Wszystkie losy były posegregowane na 3 naczynia-każdy były odpowiednio przypisany danemu koloru..




Ps.. w tej chwili idę losować....

Podstawkę niebieską wygrywa:

marcelinka915@wp.pl
anitasadlo@interia.pl

Podstawkę pomarańczową wygrywa: 

bernadetaa@interia.pl

Podstawkę białą wygrywa: 

dorota-gargas@onet.pl




Serdecznie gratuluję wam bitwy w tak zaciętej walce :P 
Mam nadzieję, że przy niczym się nie pomyliłam (przypisywaniu maili) i za chwileczkę już do was piszę... 

Do zobaczenia...

16 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*