sobota, 16 listopada 2013

Ostatnie godziny!! Egzamin, Lemon...

Cześć ;)
Przypominam w o konkursie, który kończy się w dniu dzisiejszym!
To jest ostania szansa aby wziąć udział. 






Dzisiaj również w szkole miałam ustny egzamin z języka angielskiego-zaliczyłam na 5 nie żebym się jakoś bardzo chwaliła aczkolwiek Pani nauczycielka była bardzo wyrozumiała i nie dociekliwa oraz zadawała łatwe pytania- nie powiem jestem za to Jej wdzięczna; taki egzamin  bardzo mi się podoba!

W moim mieście Centrum handlowe "Agora" obchodzi swoje urodziny związku z tym ma dziś wystąpić zespół Lenom, a więc życzcie mi dobrej zabawy- całuski:*


18 komentarzy:

  1. Byłam dziś w agorze i widziałam co tam się działo :D jednak na koncercie nie będę - miłej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na candy na moją strone, do wygrania aniolek z masy solnej :) http://masasolna.ubf.pl/news.php?readmore=37

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę koncertu! baw się dobrze :-)

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię Lemon, to jedno z niewielu ostatnimi czasy odkryć polskiej sceny muzycznej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jesteś z Bytomia? haha, ja tuta studiuje na co dzień ;D
    Patrz, nie wiedziałam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje zdania egzaminu na 5 :)
    Nie biorę udziału w rozdaniu bo i tak nie wygram :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj studia jak fajnie powspominac te czasy ;)) Gratuluję zdania egzaminu!

    OdpowiedzUsuń
  8. No to życzę dobrej zabawy :)
    Ja byłam w piątek na koncercie Bednarka, na blogu są zdjecia :)
    Pozdrawiam ;*

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje, a Lemona zazdroszczę bo uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. ojj, już nie zapraszaj tych ludzi! czy mniej, tym większe szanse dla mnie hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ojj Lemon :D lubię to słowo :) w ogóle cytryny :* Przepraszam za niebytność bardzo długą eh :( znowuu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*