piątek, 18 października 2013

Biżuterię wygrywa...

Dzisiejszego ranka osobą, która ma możliwość dostania własnoręcznej robionej biżuterii przez właścicielkę bloga- http://theresaursulasjewelry.blogspot.com/
jest osoba posiadająca taki e-mail (przerażam jeśli źle przepisałam)



a.bujak.97@gmail.com

Teraz mykam do pracy szybciutko, później lecę do szkoły, a więc odezwę się do Ciebie z pewnością w ten weekend chyba, że sama napiszesz pierwsza.

Ostatnimi czasy mam dość napięty grafik,a więc nie jestem pewna, czy zdołam często wpadać na bloga, a tym bardziej odwiedzać wasze blogi, a więc chętnych zapraszam na FB Ciekawskiej MAgdaleny, gdzie ostatnio szybkie komunikaty są łatwiejszym sposobem na mm informację dla was.

Pozdrawiam.


29 komentarzy:

  1. gratuluje :)
    a Tobie życzę miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje :)
    Strasznie się cieszę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :D
    Świetnie tu u Ciebie, dołączam się do zasłużonego grona obserwatorów :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*