poniedziałek, 16 września 2013

Konkurs Fitomed i Uliasha do 23 września ;)



Dobry wieczór! 

Zapewne już większość z was czytała moje opinie na temat kosmetyków z internetowego sklepu fitomed :)
Już teraz 3 was mają możliwość do uzyskania kosmetyku fitomed o wartości 27 zł ale aby go dostać trzeba spełnić mały warunek :)   

Co to za kosmetyki? 
Myślę ,że osoba, która wygra będzie wolała dostać małą niespodziankę ;D

1. Musicie bardzo ale to bardzo dokładnie zobaczyć poniższy teledysk!



2. Odpowiedzieć na pytanie!

Pytanie konkursowe: Widok jakiego miasta ukazuje się ok. 1:40 sek. w teledysku „Nie pozwól”?

3. Swoją odpowiedź wraz z mailem i imieniem przesłać na mój adres mailowy w tytule napisać konkurs FITOMED, który już podaję:

 ciekawskamagdalena@interia.pl

4. Czas macie do 23.09.2013. 
Ja 24.09.2013 podam zwycięzców na blogu,a osobom, które wygrają napisze prywatnie maila po to aby móc dostać dane kontaktowe ;) 

5. Tego samego dnia ,czyli 24 września musicie mi  odpisać i przesłać wasze dane abym mogła podać je organizatorowi aby mógł wysłać wam nagrodę. 

Koniec ;)

Nic więcej nie trzeba robić wystarczy tylko poprawnie odpowiedzieć na pytanie ;)  


Powodzenia!!! 


ZAKOŃCZONE!  

19 komentarzy:

  1. jaki fajny konkurs :)
    powodzenia wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia wszystkim! fitomed ma parę fajnych produktów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też na pewno wyślę :) Swoją drogą, bardzo ciekawy konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wysłałam :D można by rzec, że w ostatniej chwili ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Może ostatni będą pierwszymi :D wysłane - jakimś cudem zdążyłam :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*