środa, 28 sierpnia 2013

Przypominam...

Dzisiaj jest już ostatni dzień aby zgłaszać się na babeczkowe candy jutro z rana myślę, że będą już wyniki, a więc Ci co wzięli udział proszę o czujność ;)



Następnie przypominam o mojej prośbie dotyczącej klikania i przekierowywania z mojego bloga na sklep https://www.bandi.pl/index.php 

Dziękuje i pozdrawiam ;)

A o czym dzisiaj ma być ??
Recenzja, czy może jakieś ciekawostki na temat mm Azji lub jakiegoś kraju :?

Zapraszam również na mojego Facebooka, gdzie ostatnio jestem częściej niż tu TUTAJ !!!

8 komentarzy:

  1. Każdy Twój post czytam z ogromną przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  2. moze azjatyckie ciekawosci :] u mnie wczoraj pojawil sie pierwszy filmic na yt
    wiec jesli jeszcze nie widzialas,zapraszam na moja premiere ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja i tak pewnie nie wygram więc nie biorę udziału xD
    Możesz dziś napisać recenzje :)
    Bo uwielbiam je xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Lakier ma fajny odcień dość jesienny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawostki na temat Kambodży/Filipin/Malezji bądź Indonezji ! :DDD To byłoby coś. :D

    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*