wtorek, 26 czerwca 2012

Dzień dobry wszystkim ;)
Dla jednych mam wspaniałą wiadomość dla innych może nie, a natomiast chodzi o to, ze z znikam z blogsfery na jakiś czas:)
Jakby kogoś interesowało dlaczego to już odpowiadam.
Oddaję komputer do naprawy bo  sam  się wyłącza, pewnie ma dość mojej twarzy przed nim :D

Żeby jednak wam się nie nudziło to zapraszam do przeczytania starszych postów na, które nawet nie popatrzaliście np. moje bazgroły:

1. http://magicwordcherry.blogspot.com/2012/05/klucz-nareszcie-koniec.html#comment-form

2. http://magicwordcherry.blogspot.com/2012/05/krwawa-miniaturka-staam-sama-na-ganku.html#comment-form

3. http://magicwordcherry.blogspot.com/2012/05/krag-magii.html#comment-form

4.http://magicwordcherry.blogspot.com/2012/04/drodzy-blogowicze-czy-taka-httpqfant.html#comment-form

Oczywiście jeśli macie tylko na to ochotę:P

A żeby nie było tak nudno i pusto to mam jeszcze dla was parę zdjęć :)


Fajna dziewczyna, fajna stylizacja, a najbardziej to urzekły mnie Jej buty:D


TA nie tylko fajnie wygląda ale też ma bardzo ciekawy kolor włosów.


Ta poprzednia okładka Ani bardziej mi się podoba niż ta aktualna:P


Mam nadzieję, ze w wolnym czasie również przynajmniej posiedzę sobie pod takim pięknym drzewkiem;)

Ps. Nie zapominajcie codziennie klikać:


1. http://www.pmiska.pl/
2. http://www.pustypokoj.pl/pl/index.php
3. http://www.pah.org.pl/nasze-dzialania/8/pajacyk
4. http://www.polskieserce.pl/

5. http://www.habitat.pl/aktualnosci.aspx


I jeśli jeszcze się nie zarejestrowałyście na http://shinybox.pl/?ref=5337e5c
to gorąco do tego zachęcam:)
Ja dostanę te starsy, które zbieram i zbieram i uzbierać nie mogę, a wy  zaczniecie również to robić i otrzymacie darmowe kosmetyki:)


Do zobaczenia.
CMOK:*
X.O.X.O.







poniedziałek, 25 czerwca 2012

Avon Care-krem do twarzy.

Od producenta:
Lekki krem do twarzy z wyciągiem trawy cytrynowej ogórka, SPF15.  Lekki szybko wchłaniający się krem nawilżający pomaga chronić skórę twarzy i szyi. 

Moja ocena:
plusy
- błyskawicznie się wchłania
- świetnie nawilża- zauważyłam, że moja buzia wygląda o wiele lepiej
-chroni przed słońcem-mam bardzo jasną karnację i wystarczy mi chwila na słońcu i jestem czerwona na twarzy jak burak, a używając tego kremu nic takiego mnie nie spotkało ;)
-bardzo wydajny
-łatwa dostępność
-niska cena teraz za 7,99 zł
minusy
-gdy krem dostał mi się do oka myślałam ,ze mi go wypali :(
potrzebna jest duża ilość wody, aby pozbyć się tego uczucia 


Czy ponownie zakupię?
Może kiedyś jak na razie mam go bardzooo dużo.

Jakie są wasze opinie na temat tego produktu? 


‎- Znany profesor rozpoczął swój wykład dla 200 osób, trzymając w ręku studolarowy banknot, zapytał:
-" Kto z Was chciałby dostać ten banknot?"
Wszyscy podnieśli ręce, wtedy powiedział:
-"Dam ją jednemu z Was, ale najpierw zrobię to.."
I zgniótł banknot w ręce i znowu zapytał:
-"Kto teraz chce ten banknot?"
Ręce nadal były podniesione. Profesor dodał:
-"A jeśli zrobię tak..."
Rzucił pieniądz na ziemie, podeptał, zgniótł. Podniósł pieniądz brudny i pognieciony i zapytał znowu:
-"A teraz? Kto chce jeszcze te 100dolarów?"
Ręce nadal były podniesione, wtedy powiedział:
-"Nie ważne co zrobię z tym banknotem, zawsze będziecie go chcieli, bo nie traci on swej wartości. To samo jest z nami. Często w naszym życiu jesteśmy deptani, gnieceni, czujemy się kompletnie bez wartości. Brudni czy czyści, zgnieceni czy cali, wysocy czy niscy, grubi czy chudzi, to wszystko jest nie ważne! Nie wpływa to w żaden sposób na naszą wartość. Ceną naszego życia nie jest to jak wyglądamy, ale to co zrobiliśmy, to - kim jesteśmy. 

niedziela, 24 czerwca 2012

Obudziło mnie dzisiaj z rana piękne słoneczko, a zobaczywszy, że pogoda jest całkiem fajna postanowiłam, pójść na plac zabaw z moją młodszą siostrą. Namówiłam również na spacerek moją mamę i poszłyśmy w trzy.
Plac zabaw znajduję się w parku, a zaraz obok niego małe Tesco, a więc po zabawie wpadłyśmy tam na chwilę.
 W moje oczy wpadł szampon, który kosztuję niecałe 3złote, a zaintrygował mnie tym, że w jego składzie jest zielona herbata. Nie zastanawiałam się długo i go zakupiłam. Stwierdziłam też, ze włosy wypadało by zafarbować, a więc  kupiłam dwie farby do włosów.


Farby jak widać z tańszej firmy w Tesco kosztują 5.99.
Mają fajne kolorki, a przede wszystkim nie przesuszają włosów ;)
Używałyście tą farbę?
Szampon  miałyście?

sobota, 23 czerwca 2012

Widzieliście Anie Rubik na okładce VOGUE Japan?? 
Podoba się?




Słodkie czy urocze?
A może tandetne?
Mnie się podoba ten słodki przepych :*






Za oknem szaro i buro i nie tylko ludzie na okrągło ziewają.
Moje zwierzaki robią to samo ;)
A ja was zapraszam do pobudzenia i  do poklikania palcem w myszkę :D


1. http://www.pmiska.pl/
2. http://www.pustypokoj.pl/pl/index.php
3. http://www.pah.org.pl/nasze-dzialania/8/pajacyk
4. http://www.polskieserce.pl/
5. http://www.habitat.pl/aktualnosci.aspx



Ps. Jeśli jeszcze się nie zarejestrowałaś na http://shinybox.pl/?ref=5337e5c to zapraszam :)
Jeśli  ktoś by nie wiedział to tu rozdają darmowe kosmetyki.

piątek, 22 czerwca 2012

Gejsza to piękna, młoda, wykształcona kobieta.
 Ludzie, którzy uważają ją za kobietę lekkich obyczajów, pokazują swoja niewiedzę.
"Gei" to sztuka, gra na scenie, natomiast "sha" oznacza osobę, która uprawia sztukę i bardzo ją kocha. Pierwszą gejszą była Kasen, została nią w 1761 roku.



Gejsza zazwyczaj jest piękna ale tak naprawdę to większą wagę mają Jej umiejętności.

Jaki są umiejętności gejsz??
1. Gra na instrumentach np.  taiko, czyli bębenek w kształcie klepsydry, kotsuzumi mały ręczny bębenek wykonany z końskiej skóry, okawa będącym dużym bębnem, wydającym specyficzny przytłumiony dźwięk, czy też fue czyli bambusowym flecie. Spośród wielu instrumentów na jakich potrafią grać gejsze na szczególne miejsce zasługuje shamisen, instrument posiadający 3 struny, wywodzący się z Chin, używany od wieków uległ licznym ulepszeniom i od początku okresu Edo ( 1603-1867) zaczął być używany do wykonywania japońskiej muzyki klasycznej, popularnej i ludowej . Umiejętność gry na tym instrumencie opanowały tylko nieliczne gejsze.
2. Sztuka kaligrafii shodo.
3.Ikebena czyli sztuka układania kwiatów zwana kado. 
4. Ceremonia zaparzania herbaty czyli sado. 

Po więcej informacji o gejszach zapraszam na: 
http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,7054
http://strony.aster.pl/geisha/gejsza.htm



środa, 20 czerwca 2012

Hej musiałam aż zrobić post o tym konkursie bo można tu wygrać wspaniałą nagrodę !!

http://www.katsuumi.blogspot.com/2012/06/mixmoss-giveaway.html

A co można wygrać?/
Na przykład to:




I wiele ,wiele innych rzeczy!! Sam wybierasz co chcesz ;D 

Wyróżnienie dostałam od:
http://syllunia.blogspot.com/2012/06/tell-me-about-yourself-award.html
oraz
http://modelinkaaa.blogspot.com/
i chyba jeszcze od kogoś ale już nie pamiętam:( Bardzo przepraszam ta osobę ale jestem dziś zbyt leniwa aby tego szukać ;P


Regulamin:
1. Należy napisać, od kogo dostało się wyróżnienie.
2. Umieścić BANEREK. złamie regulamin bo banerku nie chce mi się z boku dawać :D
3. Napisać 7 rzeczy o sobie.
 4. Podarować WYRÓŻNIENIE 10 blogom.

1. Mam 9 letniego owczarka, który choruje na padaczkę i oprócz niego mam jeszcze chomika i świnkę morską.
2. Nie na widzę się uczyć!
3. Mam bzika na punkcie  dram, Azji i muzyki z tamtych stron..
4. Uwielbiam  literaturę ale nie zamykam się na jeden gatunek.
5. Jestem ciekawa świata i ludzi.
6. Od czasu do czasu uwielbiam snąć w myślach historię, w których jestem główną bohaterką :D
7. Myślałam o zostaniu aktorką jednakże jestem zbyt nie śmiała :(

WYRÓŻNIAM:
I tu znów złamie regulamin bo nikogo nie wyróżniam ha ha
Sądzę, że większość blog erek już w to się bawiła, a więc nie ma sensu tego powtarzać :D
Oczywiście dziękuje za zaproszenie do zabawy... 
Dzień dobry:)
Nie wiem jak jest u was ale u mnie z samego rana słońce grzeje.
A więc mam dla was lody dla ochłody....





wtorek, 19 czerwca 2012


Dlaczego warto odwiedzić Tajwan?

Na Tajwanie na uwagę zasługuje przede wszystkim stare miasto Tainan. Znajdują się w nim liczne świątynie Konfucjusza oraz taoistów – wyznawców tradycyjnego chińskiego systemu filozoficznego i religijnego. Licznie występują również świątynie boga Matsu, który jest zwierzchnikiem rybaków. Jest to najważniejsze bóstwo na wyspie, ponieważ ludność ją zamieszkująca utrzymuje się głównie z rybołówstwa. Nocą miasto tętni życiem za sprawą targowisk, które mają tradycję starochińską. Można dać się porwać w wir chińskiej kultury.

W północnej części Tajwanu utworzony został Park Narodowy. Obejmuje on przede wszystkim formacje skalne, które przybierają tam najróżniejsze, często wyjątkowe, formy. Od swojego kształtu zostały nazwane Głowami Królowych. Poza terenami Parku Narodowego, istnieje możliwość zajęcia się sportami. Przede wszystkim kwitnie tutaj wędkarstwo oraz wspinaczka górska. Jest to idealny sposób spędzenia czasu dla osób aktywnych.

Na południu Tajwanu znajduje się drugi Park Narodowy – Kenting. Obejmuje on przede wszystkim piaszczyste plaże oraz występującą wokół wyspy rafę koralową. Znajdują się tam liczne lęgowiska wielu gatunków ptaków morskich i lądowych oraz wilgotne lasy podzwrotnikowe. To wszystko daje olbrzymią bioróżnorodność, którą należy chronić. Oprócz obserwowania unikalnej przyrody, w południowej części Tajwanu można się oddać rozrywce takiej jak wszelkiego rodzaju sporty wodne – surfing, windsurfing, czy jazda na nartach wodnych – oraz pograć w golfa. Ta część kraju jest słynna z tej ostatniej formy rozrywki. Każdy wielbiciel golfa powinien kiedyś się tam pojawić.






poniedziałek, 18 czerwca 2012

Dzisiaj napisze wam o olejku z Avonu :)

Dwufazowy odżywczy olejek do ciała "Satynowa miękkość"

Producent piszę:


Najlepsze, co możesz podarować swojej skórze to prawdziwie zmysłowa gładkość. Osiągniesz ją dzięki nowemu dwufazowemu olejkowi do ciała „Satynowa miękkość”. Sprawi on, że Twoja skóra będzie kusić pięknem bez miary.
Wyjątkowy olejek do ciała dzięki swojej podwójnej formule nie tylko sprawi, że skóra będzie odpowiednio nawilżona, ale również przywróci ciału fantastyczną delikatność i jedwabistą gładkość.

Co ja o nim sądzę? 


Plusy:
1. Szybko się wchłania.
2.Skóra jest miększa po chwili.

Minusy:
1. Bardzo mało wydajny.
2. Nie ładnie pachnie, czuć alkoholem.
3. W niektórych miejscach mojego ciała skóra szczypała.


Podsumowując:  tego olejku ja już nie zakupię.
A wy miałyście już ten olejek?
Jakie były wasze wrażenia po jego użyciu?

niedziela, 17 czerwca 2012

Torebka warta 3,8 mlm dolarów w całości wykonana z białego złota ozdobiona ponad 4 tysiącami kamieni szlachetnych :)



Podoba się wam?
Nie wiem jak wy ale ja to musiałabym chyba żyć z 1000 lat aby na nią uzbierać haha

Cześć:)
Słoneczny mamy dzisiaj dzionek co nie?

Pewnie większość z was kojarzy gazetę ''BRAVO" prawda?
Parę lat temu czytałam ją namiętnie i kupowałam każdy egzemplarz.
Teraz ta mania mi już przeszła ale wczoraj zobaczywszy dodatek do tej gazety stwierdziłam, ze wstyd by było jej nie kupić za te 2.60 :D 
A co w nie jest?
Zawieszki na telefon.



JA posiadam różową ;) 
Podoba wam się któraś?
A może żadna nie wpadła wam w oko? 

sobota, 16 czerwca 2012

Perfumy Lady Gagi.




Sama Lady Gaga określa swój zapach „Fame” („Sława”), jako miksturę łez belladonny, skruszonego serca orchidei tygrysiej, kadzidła, sproszkowanej moreli, szafranu i kropli miodu. Dzięki użyciu innowacyjnej technologii esencja  Black Eau de Parfum, jest podobno czarna, ale w momencie użycia, mgiełka staje się bezbarwna. Nikt inny nie mógł tego wymyślić, tylko Lady Gaga!

Zapach zamknięty jest w pięknym flakonie uwieńczonym złotym korkiem. Całość przypomina odrobinę design buteleczek Thierry’ego Muglera.

Do sprzedaży innowacyjny zapach królowej współczesnej muzyki pop trafi dopiero we wrześniu, ale już teraz wróżymy mu ogromną popularność.

Zainteresowane?

piątek, 15 czerwca 2012

Znacie księgarnie MATRAS?
Ci co znają to pewnie wiedzą o tym, że można tam kupić książkę już od 2 złotych .
Ci co nie znali to teraz już wiedzą.

W ten o to sposób na takiej wyprzedaży trafiła do mych rąk książka "Pokuta" Olle'a Lönnaeus'a, która kosztowała aż 5 zł :D .


 Debiut Olle Lönnaeusa to obowiązkowa lektura dla fanów skandynawskich kryminałów, którzy w opowieści cenią ciekawą narrację zabarwioną odrobiną czarnego humoru.

Książka, która bardzo przypadło mi do gustu i możecie mi wierzyć, że nie zawiedziecie się jeśli pójdziecie ją zakupić.

O czym ona jest?
Na pierwszy rzut oka akcja toczy się wokół morderstwa starszego małżeństwa, które zostało zamordowane ponieważ wygrali Oni wielką sumę na loterii. Jednakże w tym kryminale te zabójstwo miało inny powód.
Starsze małżeństwo skrywało  tajemnicę o matce dziecka, które przygarnęli.
Główny bohater.
To Konrad, który po 30 latach wraca do swojego miasta na wieść o tym, że Jego przybrani rodzice zostali zamordowani. To postać, która uciekała z miasta i od przeszłości.
Co mogę jeszcze o tej książce napisać?
Autor tej powieści cudownie w teraźniejszość wplata wątki z przeszłości.
Co najważniejsze na żadnej stornie się nie nudziłam.
Szybko się ją czyta.
I najważniejsza  rzecz to taka, ze jest ona o Polakach, którzy w tamtych czasach nie byli dobrze traktowani.

Ps. Imię głównego bohatera jest przecież polskie prawda?
Czyli jak widać to, ze coś jest tanie, nie znaczy, że jest bublem :D

czwartek, 14 czerwca 2012

Szał kolorowych włosów ciąż trwa!:)
Mnie osobiście ta moda bardzo się podoba i gdybym znała świetnego fryzjera, który z dokładnością przefarbowałby moje włosy to  odważyłabym  się na taki krok ale gdzie ja mam go znaleźć??
Kolejnym problemem jest fakt czy dany kolor będzie mi pasował :P